Bélénos...
Éclairez efficacement vos publics !
Dit is een realiteit voor elke communicatieprofessional...U kunt niet "niet communiceren".
Niet communiceren is al een manier van communiceren... Dus we zouden het net zo goed op intelligente wijze kunnen doen...
In bedrijfscommunicatie is er een veelzeggend gezegde :
"als je niet communiceert, zullen de anderen het voor jou doen". Dat betekent : "en niet zoals jij het wilt".
En dan, zolang je een prachtig beeld van jezelf hebt gedefinieerd in de fase van imago strategie...
zou u er net zo goed op kunnen letten om het beeld, dit beeld, toch te verspreiden?
En om dit te doen ontbreken in deze moderne tijd de communicatiemiddelen niet.
Fysieke of gedematerialiseerde media, verzonden door traditionele of meer technologische middelen,...
alles - of bijna alles - is mogelijk. Uiteindelijk is het moeilijkste om de juiste keuze te maken.
welke kanalen hebt u gekozen?
Het doel van deze audit is een inventaris op te stellen van de middelen die u hebt gekozen
om uw beeld en berichten te verspreiden.
U hebt keuzes gemaakt
bewust of niet... je herrinnert je : "u kunt niet 'niet communiceren' "

We zullen studeren waarom
u hebt die communicatiemiddelen gekozen die u hebt ontwikkeld, en onderzoeken wat u daartoe heeft aangezet.

Zoals elk strategiespel...
In elk strategiespel kies je eerst hoe je je stukken op het spelplan gaat zetten, dan beslis je hoe je je stukken gaat verplaatsen, eerst op basis van je idee van dingen en dan ook rekening houdend met de bewegingen van je speelkameraden.
Communicatie volgt dezelfde logica
In de positioneringsfase heb je de argumenten van je spelplan ontwikkeld en geordend. We zullen nu in deze strategische fase ontwikkelen hoe je ze in de toekomst (in inhoud en vorm) zult verspreiden onder je bondgenoten (personeel, leveranciers, onderaannemers, enz.), naar degenen die je nodig hebt om te overtuigen (klanten, beïnvloeders, enz.) en naar degenen die, bewust of onbewust, zal ook bijdragen aan uw imago en dat van uw producten en diensten (media, publiek, etc.).
berichten optimaliseren
De communicatiestrategie is het hoogtepunt van het bovengenoemde reflectieproces. Het is gebaseerd op de communicatie charters ontwikkeld in de beeld positionering fase en past de bevindingen gemaakt tijdens de communicatie-audit en de reflecties die daaruit voortvloeien toe.
en het licht was...
"Verlicht uw publiek effectief” geeft de koptekst van deze pagina aan. Als het om communicatie gaat, gaat het hier om: Zo goed mogelijk informeren over wie je bent en wat je doet en zo je imago verspreiden en je acties promoten.
Er is geen tekort aan middelen voor verspreiding. Het is daarom noodzakelijk om degenen te kiezen die voor u het meest relevant zijn, zowel strategisch als budgettisch, om de samenhang, uniciteit, geloofwaardigheid en identificatie van uw beeld te verzekeren.
In dit brede gamma kan Bélénos een goede rol spelen...
gedrukte materialen
Bedrijfsbrochure, alle soorten brochures, folders, flyers...
Laat uw verbeelding spreken, ik zal de mijne tot uw dienst zetten om het te materialiseren!
websites
Als de webstrategie veel via sociale netwerken gaat, blijft de website een onmisbare in termen van geloofwaardigheid en professionaliteit voor uw aanwezigheid op het web.
visuals voor stands
Dankzij specifieke visuals die zijn aangepast aan je charters zal je aanwezigheid op beurzen of beurzen ook consistent, uniek, geloofwaardig en duidelijk herkenbaar zijn.
sportvideos
Een speciaal product: wenst u videos van
uw sportieve prestaties? Een complete wedstrijd en/of een samenvatting met opmerkingen op een professionele manier?
Dit is waar het ook gebeurt!
pro reportages
Wilt u het leven van uw sportclub, uw vereniging, de activiteiten die u organiseert, de diensten die u aanbiedt presenteren... Ik stel mijn vaardigheden op het gebied van het maken van foto's tot uw dienst.